top of page
167722_2000.png

זאת הייתה אחת מ-12 פגישות עם לקוחה מיוחדת במינה, בואו נקרא לה ק'.

ק' היא חובבת הומור שחור, וכל פגישה איתה גרמה לי לצחוק עד שדמעות עלו בעיניי (אולי אצטרך להתחיל לגבות ממנה תוספת עבור טיפולי בוטוקס 😂 ).

 

המסך שלי התעורר לחיים, והנה היא: ק', אישה צעירה ויפהפייה בעלת עיניים כהות נוקבות וחיוך מעט יהיר של מי שיודעת את ערכה. היא הכריזה חגיגית: "הכנתי את קולאז' ההשראה, כפי שביקשת. אבל אירנה היקרה, אני חייבת להודות שזה כישלון מוחלט. נוצות צבעוניות, תמונות של קרואלה דה ויל, מעילי פרווה, צמידי זהב, מכוניות יוקרה ופיזור נצנצים - זה פשוט אימה ובושה!". היא גלגלה את עיניה בצורה דרמטית.

בפגישתנו הראשונה, ק' ניסתה לשכנע אותי שהיא נציגה טיפוסית של הסגנון הקלאסי: הקפדה, חוזק, אהבה לקווים נקיים, דייקנות וקור רוח. אישה קרייריסטית שאפתנית בעקבי סטילטו. סגנון קלאסי, מה לא ברור?

כשהסתכלתי בקולאז' שחיברה ק', הבנתי שסוף סוף הטבע האמיתי שלה נחשף! כל מה שנותר הוא ללמוד איך להציג אותו בצורה נכונה.

וכדי להגיע לשם, ק' תאלץ להבין שהסגנון הדרמטי, אותו הכחישה בעקשנות, אינו היסטריה או רצון נואש למשוך תשומת לב.

סגנון דרמטי הוא לא בהכרח צבעים בוהקים, נוצות ונצנצים, אלא גם יוקרה, תחכום, ביטחון עצמי וכוח.

זוהי גם בעלות על הכוח וסירוב לעמעם את האור עבור מישהו אחר. זוהי הסמכות של קליאופטרה היושבת על כס המלכות. זוהי הזעם של עוף החול העולה מהאפר. זוהי החוצפה של טווס המפזר את זנבו המפואר בעולם של דרורים.

ק' הייתה בהלם. "אבל אני לא כזאת!" אני אשת עסקים רצינית!" טענה.

"עם חוש הומור אפל," הוספתי בחיוך. "ולמה לא לשלב בין חומרה לדרמה? תהיי קליאופטרה בעבודה וטווס במסיבה."

ק' חשבה על זה קצת. ואז היא חייכה. "את יודעת מה, את צודקת," היא אמרה. "אני אהיה כזאת. רק אף פעם לא טווס, אלא קליאופטרה. בכל זמן ובכל מקום."

כבר מהפגישה הבאה התחלנו לעבוד על התדמית שלה. היא נטשה את התסרוקת בוב הקלאסית שלה ואימצה תספורת סופר-קצרה ומגניבה. היא התמקדה בבדים יוקרתיים כמו קטיפה ומשי. היא התחילה ליצור לוקים שהדגישו את היופי, הביטחון העצמי והכריזמה שלה, ושלחה לי אותן בגאווה.

"אני לא מזהה את עצמי!" היא כתבה. "אני כל כך יפה פה! כל כך שיקית! אני כל כך... כל כך דרמטית! 😅"

אני מאוד שמח בשביל ק'. סוף סוף היא קיבלה את עצמה כמו שהיא והפסיקה להסתתר מאחורי מסכה. היא הפכה לקליאופטרה דרמטית אמיתית, ואני בטוחה שהיא תזרח בכל מקום שהיא תופיע.

bottom of page